Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Σειρά ανεξέλεγκτης ανεργίας

Για διάλειμμα ανάμεσα στις συνεντεύξεις που παραθέτω, είπα να ελαφρύνω την ατμόσφαιρα (ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΤΑΛΕΝΤΟ), με ένα πολύ ωραίο έτσι κάπως ιδιαίτερο κείμενο (ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΙΗΜΑ) για αυτή τη φορά. Ακολουθούν τα βιογραφικά που έστειλα, χωρίς να λάβω καμία απάντηση και χωρίς να με καλέσουν ποτέ για συνέντευξη (μα τι ευσυνείδητοι εργοδότες!):

Για γραμματειακή υποστήριξη (έχω στείλει τα περισσότερα βιογραφικά)
για φροντιστήρια (ως φιλόλογος)
για θέση-σέρβις
για θέση-μπαρίστα
για τον αστερόκοσμο
για καφέ στα κάστρα
για έπιπλα στον Αλέξανδρο 
για καθηγήτρια σε ιδιωτικό ΙΕΚ
για μάρκετινγκ (ούτε που ξέρω τι μπορεί να σημαίνει)
για τέσσερις φούρνους
για τρία σούπερ μάρκετ
για τρία αρτοζαχαροπλαστεία
για θέση πωλήτριας ενδυμάτων στο Καπάνι
για εργασία στη Χαλκιδική και στη Σαμοθράκη
για συντάκτρια κριτικής βιβλίων (καλά, ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα)
για επιμελήτρια σε τέσσερις εκδοτικούς


Και το μόνο που πήρα; Άκυρες συνεντεύξεις και μία θέση στο 50 % της ανεργίας που μαστίζει τις νέες και τους νέους της Ελλάδας (ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ, ΝΑ ΤΗ ΧΑΡΩ, ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ). Επίσης, κάνω τακτικές επισκέψεις στον ΟΑΕΔ για να ανανεώνω την κάρτα ανεργίας μου (ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΙ ΤΟΥ ΡΕΤΙΡΕ ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΕ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ Η΄ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΚΟΥΤΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ). 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου