Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

Ο δεκάλογος της σωστής υπαλλήλου μεγαλοβιβλιοπωλείου


Μετά από ενάμισι μήνα σε μία υπέροχη επιχείρηση βιβλίων που πατάει σε φθηνά εργατικά χέρια σαν όλες τις άλλες και με κρατούσε σκόπιμα πεντάωρη και προς εκμετάλλευση για μία σύντομη χρονική περίοδο, έμαθα πολύτιμα πράγματα για την δουλειά μιας υπαλλήλου-κουβαλήτριας-αποθηκάριας-πωλήτριας-πολυμίξερ
1.μπορεί μία τύπισσα με τατουάζ πάοκ να με διατάζει, να υστερεί και να φωνάζει και να νομίζει ότι θέλω να της πάρω τη θέση της υποϋποπροϊσταμένης κι εγώ να είμαι υποχρεωμένη να κάνω ό,τι λέει
2.μπορώ να σηκώσω εξαιρετικά βαριά και ογκώδη πράγματα χωρίς να έχω κάνει βάρη, αλλά αν υπάρχει κάποιος άνδρας γύρω μου ακόμα και πιο αδύναμος/τος θα πρέπει να τον αφήσω γιατί "τα κορίτσια δεν κάνει να σηκώνουν βάρη, είναι για άλλες δουλειές"
3.το βιβλίο "γιατί οι άνδρες θέλουν σεξ και οι γυναίκες αγάπη" λέει την αλήθεια και είναι άξιο απορίας που δεν κατάφεραν οι συνάδελφοί/ισσές μου να το αποδεχθώ
4.οι υπερωρίες δεν χρειάζεται να πληρώνονται, σιγά το πράγμα, κάτσε μία ωρίτσα παραπάνω και λιμοκτόνησε χωρίς νερό (γιατί είναι κομμένο), πιες τον ιδρώτα σου φάε χαρτί
5.ο χώρος εργασίας μετράει, για αυτό μας έβαλαν να τον κτίσουμε τούβλο-τούβλο και φυσικά, όταν έκλεισε το κατάστημα μας τίμησαν με το να είμαστε εμείς που θα τον αποδομήσουμε τούβλο-τούβλο ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, γιατί σιγά μην πληρώσουμε κανένα άτομο παραπάνω, να εδώ με τα "κορίτσια" θα τα καταφέρουμε
6.οι μεγάλες ξύλινες ντουλάπες χωρίς ρόδες μεταφέρονται πιο εύκολα πάνω σε χαρτόνια
7.μπορεί να παίρνω τον λιγότερο από τον βασικό μισθό γιατί είμαι κάτω από 25 αλλά πρέπει να αισθάνομαι τυχερή που κάθε μέρα πακετάρω την εικοσάρα μου τα κιβώτια βήμα-βήμα σε μία πολύ συστηματική και λεπτομερή διαδικασία καταμέτρησης αντικειμένων
8.η πιο συνηθισμένη φράση μου: "Δεν έχουμε Λένα Μαντά σε αυτό το βιβλιοπωλείο, γιατί είμαστε bazaar, θα πάτε στο άλλο στην ..."
9.ο πιο αγαπημένος τύπος πελάτη: "Συγγνώμη, πού είναι η λογοτεχνία;" έλα ντε κι εγώ ακόμα την ψάχνω, ας το φιλοσοφήσουμε
10.οι επιχειρηματίες, συγκεκριμένα των βιβλίων, είναι κουλτουριάρηδες γλοιώδεις, αλαζόνες με ύπουλες σκέψεις και ιδέες. βλέπουν τα πάντα προς εκμετάλλευση, μεταμορφωμένα σε χρήμα και δεν πετάνε ούτε και ένα εικοσάλεπτο, γιατί έτσι κτίζονται οι σωστές επιχειρήσεις
επίσης, για κάποιον λόγο μπορεί να κάθονται και να σε κοιτάνε απλώς την ώρα που κάνεις μία πολύ δύσκολη δουλειά με κρίπι ύφος
Bonus 11α -για όποια/ον διάβασε ως εδώ: δεν πήγα στην κοπή της βασιλόπιτας γιατί είχα το ένα ηλίθιο ρεπό της εβδομάδας και κέρδισα το φλουρί που είναι 100 ευρώ, δηλαδή αρκετά πάνω από τον μισθό που έπαιρνα σε μία εβδομάδα. Επειδή δεν ήμουν εκεί, το κλήρωσαν και πήγε σε έναν δεκαοχτάχρονο που νομίζει ότι είναι ο θεός και το όνειρό του είναι να πάει στρατό στις ειδικές δυνάμεις και να δουλεύει εκεί
Bonus 11β -φοράμε και μπλουζάκι με λογότυπo της εταιρείας και της αγάπης για τα βιβλία, γιατί πρέπει να το λένε τα μπλουζάκια μας αυτό και καρτελάκι φυσικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου